Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΈΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΌΛΑ

Στις 16-10-2008 εκδικάστηκε στην Ξάνθη η αυτεπάγγελτη από τον εισαγγελέα δίωξη κατά των εκδοτών της ΜΙΛΛΕΤ. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου οι Μποδούρ Μπιλάλ και Τζενγίζ Ομέρ με την κατηγορία της διέγερσης διχόνοιας και φανατισμού στις τάξεις της μουσουλμανικής μειονότητας. Η δίκη κράτησε 6 ολόκληρες ώρες, από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 9 το βράδυ κι αυτό καταδεικνύει της σοβαρότητα της υπόθεσης. Στις 9 και κάτι ανακοινώθηκε η απόφαση, δωδεκάμηνη φυλάκιση με τριετής αναστολή και δικαίωμα έφεσης για τους 2 κατηγορούμενους. Στην καταδικαστική αυτή απόφαση συνέβαλαν ασφαλώς και οι 6 μάρτυρες υπεράσπισης των εκδοτών της Τουρκόφωνης εφημερίδας των οπίων οι καταθέσεις όπως αποδείχθηκε κάθε άλλο παρά υπερασπηστικές ήταν. Την απόφαση του δικαστηρίου θα την σχολιάσουμε παρακάτω, προς το παρόν θα σταθούμε λίγο στην απολογία του κ Τζενγίζ.
Ο κ Τζενγίζ Ομέρ λοιπόν μεταξύ των άλλων είπε πως συνηθίζεται μεταξύ των δημοσιογράφων να μιλάμε μέσω της εφημερίδας τους, δηλαδή ο ίδιος έγραφε κάτι στην ΜΙΛΛΕΤ κι εγώ του απαντούσα μέσω της NATPRESH κι ότι αυτό γινόταν για αρκετό καιρό και μάλιστα είναι κάτι το πολύ φυσιολογικό. Παρόλο που εγώ ποτέ ως τώρα δεν μπήκα στον κόπο να απαντήσω μέσω αυτής της εφημερίδας στα όσα έγραφε για μένα η ΜΙΛΛΕΤ θα το κάνω σε αυτό το τεύχος και ζητώ από τους συνδρομητές μου να με συγχορέσουν που θα χρησιμοποιήσω την εφημερίδα αυτή για να δώσω μια προσωπική απάντηση στον εκδότη της Μιλλέτ.
Εγώ κύριε Τζενγίζ για πολλούς λόγους δεν μπήκα ποτέ στον κόπο να σας απαντήσω μέσω της εφημερίδας μου, πρώτον γιατί την εφημερίδα αυτή την εκδίδω για να γράφω πολύ πιο σοβαρά πράγματα κι όχι για να απαντάω σε όσους με κατακρίνουν, αν δεν το γνωρίζεται άλλωστε η χώρα μας διαθέτει και ταχυδρομείο, αν εσείς την εφημερίδα σας την χρησιμοποιείται ως μέσω αλληλογραφίας με άλλους συναδέλφους σας αυτό είναι δικό σας θέμα κι εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Δεύτερον η εφημερίδα μου αποτελείται από μόνο 4 σελίδες τις οποίες προσπαθώ να γεμίζω με χρήσιμα πράγματα και όχι με προσωπικές αντιπαραθέσεις. Τρίτον εγώ δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από μια εφημερίδα, αυτά που έχω να πω τα λέω ανοιχτά και δημόσια και τέταρτον ξέρω πως αν αρχίσω να χρησιμοποιώ την εφημερίδα αυτή ως μέσω απάντησης σε ανθρώπους που με κατηγορούν θα χάσω τουλάχιστον το 80& των συνδρομητών μου οι οποίοι περιμένουν να διαβάσουν από μένα πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα κι εγώ δεν είμαι διαθετημένος ασχολούμενος μαζί σας να καταντήσω την εφημερίδα αυτή ένα βαρετό στον αναγνώστη φυλλάδιο γιατί δεν ξέρω για την δική σας εφημερίδα αλλά η δική μου έχει ως μοναδική πηγή εσόδων τα χρήματα που κάθε χρόνο καταβάλουν οι συνδρομητές μου.
Επίσης ο κ Τζενγίς με κατηγόρησε ότι τον αποκαλώ πράκτορα του Τουρκικού προξενείου, μάλλον δεν καταλαβαίνει ή δεν θέλει να καταλάβει αυτά που γράφω. Εγώ κύριε Τζενγίς πολλές φορές έχω γράψει και το γράφω και τώρα ότι οι απόψεις και οι θέσεις της εφημερίδας σας περί Τουρκικής κι όχι μουσουλμανικής μειονότητας συντάσσονται, συμφωνούν απόλυτα με τις θέσεις του Τουρκικού προξενείου οι οποίες είναι οι ίδιες ακριβές. Αυτό φυσικά μπορεί να συμβαίνει και εντελώς τυχαία, άλλωστε πως θα μπορούσα να σας πω πράκτορα του Τουρκικού προξενείου αφού δεν είμαι σε θέση να το αποδείξω αυτό αλλά ακόμα κι αν κάποια στιγμή το είπα ε κι εσείς δεν έχετε πει και λίγα για μένα. Αλλά ξέρετε πολύ καλά ότι ποτέ μα ποτέ δεν έχω αναφερθεί προσωπικά σε εσάς, ούτε μέσω αυτής της εφημερίδας ούτε μέσω άλλων Μ.Μ.Ε. αν και για να πω την αλήθεια και τώρα που το κάνω μάλλον τον χρόνο μου χάνω.
Επίσης ο κύριος Τζενγίς με κατηγόρησε ότι δήθεν εγώ μιλάω για κρυπτοχριστιανισμό των Πομάκων και ότι δήθεν έχω πει πως οι Πομάκοι σταυρώνουν το ψωμί. Κύριε Τζενγίς σας προκαλώ να μου φέρετε την εφημερίδα ή την εκπομπή στην οποία τα έχω πει αυτά. Εδώ και δυο χρόνια που γράφω αυτήν την εφημερίδα και εμφανίζομαι σ διάφορα τηλεοπτικά κανάλια μόνο μια φορά με ρώτησε κάποιος δημοσιογράφος αν οι Πομάκοι σταυρώνουν το ψωμί κι εγώ φυσικά του απάντησα πως εγώ δεν το κάνω αλλά ούτε έχει υποπέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο να γίνεται σε κάποιο από τα χωριά μας. Γενικότερα κύριε Τζενγίς ενοχλούμαι πολύ όταν κάποιοι μου μιλάνε για χριστιανισμό των Πομάκων γιατί ήμαστε μουσουλμάνοι κι αυτό θα ήμαστε για πάντα.
Εδώ και πολύ καιρό η συγκεκριμένη εφημερίδα μιλάει για κάποιο παρακράτος το οποίο με στηρίζει. Αλήθεια κύριε Τζενγίς, όταν η πρόεδρος του δικαστηρίου σας ζήτησε να της πείτε συγκεκριμένα πρόσωπα αυτού του παρακράτους γιατί δεν της απαντήσατε; Αφού κύριε Τζενγίς εγώ στηρίζομαι από παρακρατικούς φορείς γιατί εσείς είχατε στο πλευρό σας ως μάρτυρες υπεράσπισης μια υποψήφια υπέρ νομάρχη ( Γιούλμπεγιάζ Καραχασάν ) και δυο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ( Μάνταζη και Χατζιοσμάν ) άσχετα αν οι δυο βουλευτές τελικά δεν κατέθεσαν γιατί ήρθαν καθυστερημένα στο δικαστήριο;
Όλοι οι μάρτυρες υπεράσπισης αλλά και ο ίδιος ο κατηγορούμενος είπαν πως μου αναγνωρίζουν το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζομαι όπως εγώ θέλω. Ναι, δεν το ήξερα να σας ζητήσω και την άδεια. Γιατί τότε κύριε Τζενγίς με αποκαλείτε συνεχώς προδότη του έθνους; Για ποιο έθνος μιλάτε; Μήπως το Τουρκικό; Μα εγώ δεν ανήκω σε αυτό το έθνος, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου ότι είμαι Έλληνας μουσουλμάνος Πομάκος.
Επίσης πολύ σωστά και τον συγχαίρω γι’ αυτό ο κύριος Τζενγίς είπε πως δεν έχω το δικαίωμα όταν μιλάω για Πομάκους να λέω πως όλοι οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της ορεινής Ξάνθης είναι Πομάκοι. Εγώ το ξέρω ότι δεν έχω αυτό το δικαίωμα κι αν το έχω πει καμιά φορά ανακαλώ την άποψη μου αυτή. Πως γίνεται όμως εγώ να μην έχω το δικαίωμα να λέω πως όλοι είναι Πομάκοι αλλά εσείς κύριε Τζενγίς να λέτε πως όλοι είναι Τούρκοι; Μήπως τους ρωτήσατε έναν έναν; Εγώ κύριε Τζενγίς όταν μιλάω για 40000 Πομάκους στην Θράκη μιλάω με βάση την ιστορία όπως την έχω διδαχθεί. Τώρα αν από αυτούς τους 40000 Πομάκους έχουν μείνει μόνο 5 10 50 100 ή 1000 που να δηλώνουν ακόμα Πομάκοι κι όλοι οι υπόλοιποι δηλώνουν πλέον Τούρκοι δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, εγώ δεν έχω καμιά εταιρία δημοσκοπήσεων, αν εσείς εκτός από την εφημερίδα έχετε και εταιρία δημοσκοπήσεων να μας το πείτε για να σας προτιμάμε όταν θέλουμε να κάνουμε καμιά δημοσκόπηση.
Επίσης είπε ο κύριος Τζενγίς πως δεν υπάρχει ούτε υπήρχε ποτέ Πομάκικο έθνος. Μα αυτό κύριε Τζενγίς πρώτος το έχω πει εγώ και γι’ αυτό ποτέ δεν έχω μιλήσει για Πομάκικο έθνος αλλά για μια εθνοτική ομάδα Πομάκων. Αν εσείς δεν είστε σε θέση να ξεχωρίζετε το έθνος από την εθνοτική ομάδα εγώ δεν σας φταίω γι’ αυτό.
Κάποια στιγμή ο κύριος Τζενγίς στην απολογία του είπε πως δεν γίνεται να είμαι Έλληνας Πομάκος κι ότι πρέπει να διαλέξω τι από τα δύο είμαι, Έλληνας ή Πομάκος; Θα διαλέξω κύριε Τζενγίς αφού όμως πρώτα οι Έλληνες πόντιοι διαλέξουν αν είναι Έλληνες ή είναι πόντιοι κι αφού πρώτα οι Έλληνες βλάχοι διαλέξουν αν είναι Έλληνες ή είναι βλάχοι.
Τέλος χρωστάω ένα σχόλιο για την απόφαση του σεβαστού δικαστηρίου. Ασφαλώς και την σέβομαι άλλωστε αυτό κάνω πάντα, ασφαλώς και αισθάνομαι δικαιωμένος αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο μικρή ποινή, άραγε αν εγώ αύριο μεθαύριο γράψω παρόμοια πράγμα η δικαιοσύνη θα είναι το ίδιο επιεικής μαζί μου;
Τέλος να αναφέρω πως από τις 16-10-2008 εκκρεμούν εις βάρος των Σεμπαϊδήν Καραχότζα, Κόντε Ταχίρ, Μπουρουτζή Εμινέ, Μεχμέτ Αλή Ιρφάν κα Κόκκα Νίκο 3 μηνήσεις για δήθεν εξαπάτηση ορισμένων ιδρυτικών μελών του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Ξάνθης. Αυτό φυσικά εμάς όχι μόνο δεν μας τρομάζει αλλά μας γεμίζει με χαρά γιατί για ακόμα μια φορά η Ελληνική δικαιοσύνη θα έχει την ευκαιρία να δει την πίεση που ασκείτε εναντίων όσων μουσουλμάνων στην Θράκη δεν θέλουν να είναι και δεν αισθάνονται Τούρκοι.

Σ. Καραχότζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου