Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ζητάω βοήθεια για έναν τραυματισμένο σκυλάκι στην περιοχή της Σαρωνίδας. Πιο συγκεκριμένα ο σκυλάκος αυτός τον οποίο γνωρίζω εδώ και περίπου ένα χρόνο, συχνάζει έξω από γνωστό σούπερ μάρκετ όπου βρίσκει τροφή και νερό... Τον βλέπω περιστασιακά περίπου κάθε εβδομάδα που ψωνίζω εκεί...Χθες έσκυψα να τον χαϊδέψω και είδα μια πολύ ΒΑΘΙΑ ουλή στον σβέρκο του....έδειχνε φρέσκια έτρεχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πύον μαζί με λίγο αίμα ...ενώ φαινόταν το κρέας μέσα...
Ο σκυλάκος δεν έδειχνε πολύ καλά..δεν σηκώθηκε να μου κάνει χαρές όπως συνήθως...ταράχτηκα και έφυγα αμέσως να ζητήσω βοήθεια από εθελοντές της περιοχής μου ...όπου δυστυχώς ΔΕΝ πήρα ΚΑΜΙΑ...Όταν ξαναγύρισα μετά είχε φύγει καθώς και σήμερα πηγαίνοντας στην δουλειά μου πέρασα και πάλι έλειπε...Πολύ φοβάμαι πως η ουλή προκλήθηκε από αιχμηρό αντικείμενο και κακόβουλη πράξη...Ο σκυλάκος αυτός είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ φιλικός με τους ανθρώπους κάνει χαρές πολλές και μόλις κάποιος τον χαϊδέψει δεν ξεκολλάει και τον ακολουθεί παντού...είναι τρομερά καλός...
Ζητάω βοήθεια γιατί πολύ φοβάμαι πως δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να τον ξαναβρώ...φεύγω από το σπίτι μου στις 8+30 το πρωί και γυρνάω κάθε μέρα βράδυ όπου έχω άλλα 3 ζωντανά και με "ειδικές ανάγκες" να φροντίσω...Επίσης λόγω του ότι δεν έχω εμπειρία στο να μαζέψω μεγαλόσωμο σκύλο από τον δρόμο να τον βάλω στο αμάξι μου δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω μόνη μου (λουρί δεν μπορώ να του βάλω λόγω ουλής στον σβέρκο) ακόμη και αν τον δω, ακόμη και αν όταν τον δω θα βρω και ιατρείο ανοιχτό να τον πάω.. (σπίτι μου δεν υπάρχει περίπτωση να τον πάρω δυστυχώς).Το ιατρείο που μου συνέστησαν οι άλλοι "εθελοντές" να τον πάω είναι στο Λαγονήσι και ίσως εκεί μπορεί να τον κρατήσουν και για θεραπεία γιατί φαντάζομαι πως θα χρειαστεί θεραπεία ημερών - δεν μπορεί να μείνει στον δρόμο...έχει να προτείνει κανείς κάτι ?
Αισθάνομαι πολύ άσχημα αλλά οικονομικώς έχω πατώσει και δεν μπορώ να αναλάβω και τέταρτο σκυλάκι...μόνο να συνεισφέρω όπως μπορώ...Μπορεί κάποιος που μένει κοντά να τον ψάξει, ή αν τον βρω εγώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην μεταφορά του ? και καμιά ιδέα για το μετέπειτα ??? Παρακαλώ προωθήστε αν υπάρχει κάποιος γνωστός σας στις περιοχές αυτές..
Ευχαριστώ
Δέσποινα
697 651 64 52

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου