Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Εγώ ποτέ δεν έτρεξα σαν σκυλάκι πίσω από τον Εμφιετζόγλου, κάποιοι άλλο όμως το κάνουν συνέχεια.

Φαίνεται πως ορισμένοι συνάδελφοι στην Ξάνθη ή δεν καταλαβαίνουν από λόγια ή έχουν μάθει να κλείνουν τα αφτιά τους στην αλήθεια και να ακούν μόνο όσα τους συμφέρουν. Δε μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση στην επιμονή τους να αναλύουν σε καθημερινή βάση το κατά πόσο έντιμος ή μη είμαι εγώ. Να είναι βέβαιοι πάντως πως είμαι σίγουρα πιο έντιμος από εκείνους, ας ρίξουν μια ματιά στο παρελθόν τους και θα καταλάβουν τι εννοώ μ’ αυτό.
Όλη αυτή η ιστορία βέβαια, γίνεται γύρω από την ολιγόμηνη συνεργασία μου με τον γνωστό επιχειρηματία Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, μια συνεργασία την οποία εγώ ποτέ δεν αρνήθηκα κι ούτε την απέκρυψα. Ναι κύριοι συνάδελφοι που τα ξέρετε μόνο εσείς όλα, χορηγός του δεύτερου βιβλίου μου ήταν ο κύριος Εμφιετζόγλου και τον ευχαριστώ για άλλη μια φορά γι’ αυτή την τόσο σπουδαία χειρονομία του. Επίσης ο κύριος Εμφιετζόγλου ήταν εκείνος που επί πέντε (5) μήνες κάλυπτε εξ ολοκλήρου τα έξοδα της μηνιαίας εφημερίδας NATPRESH, η οποία όμως την περίοδο εκείνη δεν ήταν υπό την ιδιοκτησία μου αλλά άνηκε στο Κέντρο Πομακικών Ερευνών που όπως όλοι ξέρουμε είναι δημιούργημα του προέδρου της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Α.Ε. όπως βέβαια και τον πατέρα μου από τη ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε. τον απέλυσε ο ίδιος ο κύριος Εμφιετζόγλου γιατί κάποια από τα πιστά σκυλάκια του, έσπευσαν να του πουν, για λόγους που ποτέ δεν έμαθα, το τεράστιο ψέμα ότι άλλαξα στρατόπεδο και ότι πλέον ανήκω στην κατηγορία των εκτουρκισμένων Πομάκων.
Αυτά τα λέω για να μη βγαίνουν με τόσοι ευκολία κάποιοι έξυπνοι και παραπλανούν τον κόσμο λέγοντας του ότι εγώ αρνούμαι τη συνεργασία μου με τον κύριο Εμφιετζόγλου. Δεν ήμουν όμως ποτέ από εκείνους που έτρεχα πίσω από τον γνωστό επιχειρηματία για να αρπάξω το ξεροκόμματο που θα μου πετάξει.
Αλήθεια, θέλετε μήπως να θυμίσω ποιοι συνάδελφοι δημοσιογράφοι και ποια μέσα ενημέρωσης της Ξάνθης, κάθε φορά που ο κύριος Εμφιετζόγλου είναι στην Ξάνθη, το αναγάγουν σε κυρίαρχο θέμα της επικαιρότητας; Δε χρειάζεται να τους κατονομάσω, οι ίδιοι και οι ίδιοι είναι πάντα και τους ξέρει πλέον πολύ καλά ο κάθε Ξανθιώτης. Μόνο την κάθοδο του από το ελικόπτερο δεν κάλυψαν σε ζωντανή μετάδοση, όλα τα άλλα τα έχουν κάνει. Εγώ κύριοι έχω το θάρρος, όλα όσα έχω κάνει, ακόμα κι αν πρόκειται για λάθη, να τα παραδέχομαι, εσείς έχετε τα κότσια να κάνετε το ίδιο;
Όσο για τον ίδιο τον κύριο Εμφιετζόγλου, τη γνώμη μου την ξέρετε όλοι, ποτέ δεν αμφισβήτησα την ειλικρινή του διάθεση να βοηθήσει τη Θράκη, τους Πομάκους, τους Ρομ. Έχω την τύχη να τον γνωρίζω καλά και έχω τη βεβαιότητα πως ότι κάνει, το κάνει με γνώμονα την αγάπη του για την πατρίδα και μόνο. Άλλο όμως η διάθεση για βοήθεια κι άλλο το τελικό αποτέλεσμα. Όσο θα συνεργάζεται με ανθρώπους οι οποίοι τον βλέπουν ως ένα απλό αλλά πολύ γεμάτο πορτοφόλι, δε θα καταφέρει να κάνει και πολλά πράγματα στη Θράκη.
Θυμάμαι πριν 15 περίπου χρόνια, όταν ο κύριος Εμφιετζόγλου ανέβαινε στα πομακοχώρια, συγκεντρώνονταν εκατοντάδες κάτοικοι να τον υποδεχτούν και να τον ευχαριστήσουν για τα όσα κάνει για τον τόπο τους, τώρα είναι τρεις και ο κούκος κι αυτοί πηγαίνουν να τον υποδεχτούν γιατί πρώτα έχουν πάρει το χαρτζιλίκι τους. Αυτό όμως είναι κατόρθωμα όχι του ίδιου του κυρίου Εμφιετζόγλου αλλά των συνεργατών του οι οποίοι μέσα στην αγωνία να αποδείξουν στο αφεντικό τους ότι είναι άξιοι για τη θέση που τους έχει αναθέσει, δε διστάζουν ακόμα και να πληρώνουν κάποιους ανθρώπους για να βγουν στην πλατεία του χωριού και να υποδεχτούν τον κύριο Εμφιετζόγλου.
Οι περισσότεροι από αυτούς που μπροστά στον κύριο Εμφιετζόγλου φωνάζουν ότι είναι Πομάκοι, το κάνουν για να μη χάσουν το μισθό που τους δίνει και μόλις πάψουν να πληρώνονται, παύουν να είναι και Πομάκοι. Δε ξέρω αν είναι λάθος αυτό που έκανα αλλά εγώ προτίμησα να ταχθώ στους αληθινούς Πομάκους και όχι στους επί πληρωμή. Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά τα όσα πέρασα, τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου, κανένας από αυτούς τους ψευτοπαλληκαράδες δεν έχει το δικαίωμα να με λέει ανέντιμο. Ας κοιτάξουν πρώτα τη φάτσα τους στον καθρέφτη και μετά ας κρίνουν ποιοι είναι οι ανέντιμοι και ποιοι οι έντιμοι.

Σεμπαϊδήν Καραχότζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου